Najmłodsza instytucja na polskim rynku dzieł sztuki nie przestaje nas zaskakiwać. Po debiucie na rynku New Connect w maja br. teraz Abbey House realizuje kolejne pomysły biznesowe.
Dom Aukcyjny AH (DAAH) już na początku swojego istnienia zaznaczał, że będzie dążył do współpracy z najlepszymi. W listopadzie w mediach pojawiła się informacja, że Abbey House nawiązał współpracę z Wojciechem Fibakiem. Wojciech Fibak docenia wizjonerskie podejście DAAH do promocji i inwestowania w sztukę, a partnerskie działanie ma na celu wypromowanie polskich artystów zagranicą. W efekcie ma powstać sieć galerii w Polsce i wybranych lokalizacjach na świecie.
DAAH przywiązuje dużą uwagę do edukacji obecnych jak i przyszłych kolekcjonerów. Po odświeżeniu szaty graficznej i treści magazynu Art&Biznes przyszedł czas na działania w Internecie. Strona miesięcznika A&B http://artbiznes.pl zyskała nową formę - teraz można znaleźć tam wiele artykułów (dot.sztuki, designu, motoryzacji) oraz informacji o kulturalnych wydarzeniach czy archiwum. DAAH jednak nie ograniczył się do jednego portalu, otworzył bowiem jeszcze http://artifakt.pl oraz http://sjaksztuka.pl .
Artifakt.pl skierowany jest do użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, których interesują np. wieści z planów filmowych, artykuły o nowościach w świecie mody czy designu. Informacje są podane w sposób przystępny i ciekawy. Natomiast portal Sjaksztuka.pl ma pełnić rolę "polskiego youtube'a sztuki", gdyż znajdują się tam jedynie materiały wideo.
Jak widać DAAH realizuje pomysły biznesowe na wielu polach - jest innowacyjny i zdeterminowany. Miejmy nadzieję, że polski rynek sztuki to doceni.