28 stycznia 2013

Głosowanie trwa! Blog Roku 2012



Pomimo mrozu za oknami temperatura przed komputerami się podwyższa! A to za sprawą kolejnego dnia trwania konkursu Blog Roku 2012. Na portalach społecznościowych znajomi zachęcają do czytania i głosowania. Każdy pragnie zwrócić na swoją działalność blogerską uwagę. I słusznie! Warto dzielić się swoimi pasjami, wymieniać komentarze, poszerzać horyzonty swoje i innych.

Już zagłosowałam na moje ulubione blogi - lifestylowy "Białe wnętrze" i literacki "Listy pisane w cieniu".

A obok zdjęcie będące efektem dzisiejszego zachęcania do głosowania na Inwestowanie w sztukę na facebook'u.


1 komentarz:

  1. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...